Wednesday, February 13, 2008

ေမေမ့စကား

မေန႔က ကၽြန္မရဲ႕ အလုပ္ကိစၥတစ္ခုေၾကာင့္ တစ္ေန႔လံုးအခ်ိန္ကုန္သြားတယ္။ ကၽြန္မ blog မွာ post အသစ္မတင္ျဖစ္ ဘူး။ ေရာက္ေရာက္ ျခင္း c-box ကိုဖြင့္ၾကည္႔ေတာ့ “ pls, take care your blog security” ကၽြန္မအရမ္းလန္႔သြားတယ္။ ဘာျဖစ္လို႔လဲဆိုေတာ့ကၽြန္မရဲ gmail account ကို data အေဖာက္ခံရတာ ႏွစ္ခါရွိၿပီးေလး။ ကၽြန္မကလည္း ကၽြန္မပါဘဲ account ေတြကို signout လုပ္ဖို႔ အရမ္းအေမ့သန္တာ။ ဒီ blog account ကို hack လုပ္ခံရၿပီး မဟုတ္တရုပ္ေတြ ေရးသြားရင္ ေတာ့ ဒုကၡ။ ကၽြန္မရဲ blog ကလည္း အမွန္ေတြကိုေရးတာ ဆိုေတာ့ အမွန္ေတြကို ဖ်က္ဆီးဖို ႀကိဳစားေနတဲ ဒီႏိုင္ငံ မွာေနတဲ့ ကၽြန္မ အဖုိ႔ အရမ္း အႏၱာရယ္မ်ား ပါတယ္။ ဟိဟိ… ဘယ္သူမွ မေျပာျပနဲေနာ္ ကၽြန္မဒါေတြ ေရွာက္ေရးတာ ေမေမ သိရင္ဆူမွာ။ ေမေမ ကကၽြန္မကို ေျပာတယ္ “နင္ ပညာကိုဆံုးခန္တိုင္ေအာင္ သင္ၿပီးမွ နင္လုပ္ခ်င္ ရာလုပ္တဲ၊ အခုလိုဘာမဟုတ္ တဲ ကေလးတစ္ေယာက္္က ဟိုမေရာက္ဒီမေရာက္ ေလွ်ာက္လုပ္ၿပီးအဖမ္း ခံရရင္ နင္ေသေတာင္ ဘဲသူမွသိမွာ မဟုတ္ဘူးတဲ၊ နင္ ပညာျပည္စံုသြားၿပီး မွ အဲဒီပညာကိုအသံုးခ်ၿပီး နင္႔ဆႏၵနဲ႔ အက်ဳိးရွိ ေအာင္လုပ္ရင္လူ တကာအေလးထားၾကမယ္တဲ့”။ ေမေမ ေျပာတာမမွားပါဘူး တစ္ဖက္ ကၾကည္႔ရင္မွန္သလိုရွိေပမဲ့ ကၽြန္မဘက္ကၾကည္႔ရင္နည္းနည္း ေစာဒကတတ္လို႔ရပါတယ္။ ကၽြန္မက ဒီမိုကေရစီလိုခ်င္သူပီပီ အရမ္းအညင္းသန္တယ္ေေလ.........

No comments: